Servis4you

O servise


Jsme specializovaným servisním střediskem pro pozáruční opravy produktů značek iGET, BLACKVIEW, Tenda.

Nabízíme:

Moderní servis se zaměřením na kvalitu a spokojenost zákazníků.

Tým zkušených techniků s dlouholetými zkušenostmi.

Opravy v nejkratším možném čase.

Většinu náhradních dílů skladem na servise.

Služby


MOBILY MOBILY


A5   |   A8G   |   A8GMAX   |   A8Gr   |   A8W   |   ALIFE P1 G   |   ALIFE P1 PRO   |   ALIFE P1 W   |   ARROW B   |   ARROW G   |   BREEZE   |   BV5000   |   BV6000   |   BV6000s   |   CROWN   |   DM550   |   ETA   |   GBV7000 Pro   |   GP2   |   JK450   |   JK890   |   JK900   |   P350   |   P400   |   P450B   |   P450W   |   P500   |   T40   |   V3B   |   V3W   |   X35   |   X45   |   ZETA

TABLETY TABLETY


N7B   |   N7C   |   N7D   |   N7E   |   N9A   |   N9B   |   N9C   |   N10A   |   N10B   |   N10C   |   N10D   |   S70   |   S71   |   S72   |   S90   |   S100

POWER BANKY POWER BANKY


B-2600   |   B-3500B   |   B-3500R   |   B-4000   |   B-5000   |   B-6600   |   B-8000   |   B-10000B   |   B-10000W   |   B-12000   |   B-15000   |   B-20000   |   B-20000P

ALARMY ALARMY


IGET M1B   |   IGET M2B   |   IGET M3

SÍŤOVÉ PRVKY SÍŤOVÉ PRVKY

Výměna poškozených dotykových ploch

Výměna vadných LCD displejů

Výměny a opravy základních desek

Testy, oživení a výměny baterií

Opravy a výměny konektorů

Opravy vad způsobených tekutinou

Výměna tlačítek a ostatních dílů

Diagnostika zařízení (zpoplatněná služba)

Přehrávání operačního systému, provádění aktualizací

Poradenství při řešení technických problémů.

 

Akce


U vybraných modelů mobilních telefonů iGET BLACKVIEW dostanete k placené opravě pouzdro nebo ochranou fólii zdarma.

Akce platí pro modely iGET BLACKVIEW: P1, P1 PRO, V3, Breeze, JK900, JK890, Arrow, BV5000, BV6000, BV6000s GBV7000 Pro, GBV7000, GP2, GP2 Lite, GBV4000, GA7, GA7 Pro, ETA, ZETA.

Placené opravy


Žádost o cenovou nabídku

Časté dotazy



Jak Vás mohu kontaktovat v případě technických dotazů?


Když jsem zařízení přinesl do servisu osobně, lze jej po opravě zaslat přepravní službou?


Lze zaplatit opravu na fakturu?


Kolik stojí diagnostika a jak dlouho trvá?


Mohu si u Vás zálohovat data?


Kontakt


INTELEK spol. s r.o. • Ericha Roučky 1291/4 • 627 00 Brno • CZ • www.intelek.eu